Jon Hoem - CV

Førsteamanuensis ved Seksjon for kunst og handverk, Høgskolen på Vestlandet – Bergen.

Tidligere har jeg utviklet studier og undervist i multimediejournalistikk, digital fotografering, digital kompetanse, og "Design av medierike ebøker".

Når det gjelder FoU er blant mye annet opptatt av forholdet mellom medier og fysiske steder. Blant annet knyttet til det lokative lydmediet Auditor, et eksempel på Sonic Augmented Reality. Utvidet virkelighet (AR), nettopp i utvidet forstand – f eks knyttet til installasjonskunst og roboter. Jeg holder også på med et prosjekt knyttet til 360-teknologi.

Min Dr.-avhandling om personlig publisering.

Siterte artikler og publikasjoner i Cristin.

Instagram

Annet

qr kode til mobil versjon av tekst2null.blogspot.com

10. februar 2011

Foredrag om sosiale medier og markedsføring

Sosiale medier er en viktig kanal for å kommunisere med kunder, forutsatt at de faktisk er på sosiale medier vel å merke.

I regi av First Tuesday, ble det her om dagen holdt en rekke innlegg om temaet. Men tatt en kikk på dette, av Ida Aalen. riktignok et drøyt år gammelt, men fremdeles aktuelt:



Cecilie Staude / BI Oslo



Sverre Bech-Sjøthun / NorPR



Elise Sæle / Haltenbanken



Alexander M. Grimstad / Fennek & Friends



Per Øyvind Thorsheim / EDB Ergogroup




Linn Karlsen / Chess Communication



Sosiale medier = klingende mynt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket