JON HOEM

Førsteamanuensis ved Institutt for kunstfag, Høgskulen på Vestlandet – Bergen.

Underviser i kunst og håndverk, og forsker på og med nye kunst- og medieformer.

Jeg er interessert i forholdet mellom medier og fysiske materialer: i 2021 kom boken Digitale medier og materialitet med en grundig diskusjon av denne tematikken. Jeg er særlig interessert i det haptiske (berøring og bevegelse) knyttes til lyd.

Fremover jobber jeg særlig med den telematiske operaen Zosimos (2023-26) og (støy)instrumentet Sonic Greenhouse.

Nylig avsluttede prosjekter er Sonus (2023), Sampling av lyd og bærekraft (2022-), "Auditomosjon" (2021-23) og "Aquafoni" (2022).

Videre sfæriske medier, ulike former for roboter, mm.

Min Dr.-avhandling om personlig publisering (2009).

Siterte artikler og publikasjoner i Cristin.

10. februar 2011

Foredrag om sosiale medier og markedsføring

Sosiale medier er en viktig kanal for å kommunisere med kunder, forutsatt at de faktisk er på sosiale medier vel å merke.

I regi av First Tuesday, ble det her om dagen holdt en rekke innlegg om temaet. Men tatt en kikk på dette, av Ida Aalen. riktignok et drøyt år gammelt, men fremdeles aktuelt:



Cecilie Staude / BI Oslo



Sverre Bech-Sjøthun / NorPR



Elise Sæle / Haltenbanken



Alexander M. Grimstad / Fennek & Friends



Per Øyvind Thorsheim / EDB Ergogroup




Linn Karlsen / Chess Communication



Sosiale medier = klingende mynt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er svært velkommen. På grunn av problemer med spam må jeg imidlertid godkjenne kommentarer før de publiseres. Vanligvis skjer dette i løpet av noen timer.

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket